Zaful ootd & new haircut

squareblend_201717164210926

Hallo lieverds,

Het is dan uiteindelijk na veel twijfel gebeurd. Ik ben overgeschakeld op Blogger’s grootste concurrent: WordPress. Blogger bleef me toch teleurstellen en WordPress biedt uiteindelijk veel meer mogelijkheden. Na eindeloos aarzelen heb ik de stap dan toch maar gezet. Maar niet gevreesd: het concept van Outfit Van De Dag blijft hetzelfde. Nog steeds ootd’s aan de top, interessante brands en inspo, wat beauty tussendoor en natuurlijk mijn personal life updates.

Daar kan ik trouwens meteen wat over kwijt. Ik ben van plan morgen naar een casting te gaan bij een modellenbureau, lijkt me enig om wat ervaring op te doen als commercieel model. Uiteraard hou ik jullie op de hoogte, fingers crossed! Ik weet niet of het goed te combineren gaat zijn met mijn fulltime job, maar dat bekijk ik dan wel op lange termijn. Ik denk er nu al een tijdje over dat te proberen mits ik altijd al gek ben geweest op die programma’s zoals America’s Next Top Model en Model Voor 1 Dag. Kans zit er natuurlijk in dat ik afgewezen word, maar hé, als ik het nooit probeer zal ik het me altijd blijven afvragen. Vandaag ben ik trouwens naar de kapper geweest, meerbepaald naar Academie Verbist. Ik heb terug een pony en mijn lengtes zijn nu in laagjes opgeknipt. Het zijn allemaal studentes wat de prijs voordelig maar de kwaliteit hoeft er zeker niet voor onder te doen. Je wordt in de watten gelegd met een uitgebreide hoofdmassage en je kapsel wordt zorgvuldig nagekeken. Ik ben ontzettend tevreden met het resultaat.

Zoals jullie op de foto’s goed kunnen zien, vandaag was het eerste laagje sneeuw in ons Belgenlandje een feit! Vreselijk glad buiten, mama en ik moesten behoorlijk wat hindernissen doorstaan om tot bij de kapper te geraken maar we zijn gelukkig heelhuids teruggekomen.

squareblend_20171716404425squareblend_201717164136856squareblend_20171716431998squareblend_201717164354491

Outfit Details
JAS/PARKA C&A
TRUI ZAFUL (click here, currently sold out but they have similar ones)
JEANS TIDEBUY
SNEEUWLAARZEN ZAFUL (click here, currently sold out but they have similar ones)
SJAAL ZAFUL (click here)
MUTS EVERYTHING5POUNDS
HANDSCHOENEN LOKALE SHOP
TAS CHANEL

Ik ontving ook deze fantastische lingerie set in mijn brievenbus.

zaful-lingerie-set

Het setje kan je hier vinden. Helaas is het voor de moment uitverkocht, maar de stock wordt regelmatig aangevuld dus no worries.

En tot slot een aantal kiekjes van mijn nieuwe coupe.

Wat vinden jullie van de outfit en de overschakeling naar WordPress? Laat een berichtje achter in de comment sectie. Ik hoor graag van jullie. Volg OVDD ook op sociale netwerken – je vindt onze social channels hiernaast op de sidebar of volg ons via e-mail.

8 gedachten over “Zaful ootd & new haircut

Geef een reactie

