OOTD, make up & nail art: retro inspired olive & turquoise look

aviary_1484416795097

Hallo lezers,

Het is weekend – yay! Dat betekent voor mij vaste afspraken met de familie, namelijk een bezoekje brengen aan mijn grootmoeder in het woonzorgcentrum en een afspraak met mijn vader. Maar niet alleen dat, weekend betekent voor mij ook heerlijke, schaamteloze me-time. Even lekker investeren in mezelf door met outfits te experimenteren, beauty looks uit te proberen en inspiratie op te doen op Pinterest want jawel, ik heb ein-de-lijk een eigen board (kan je terugvinden in de zijbalk). Ik kan er zo van genieten om na zo’n week lang thuiswerken te gaan winkelen met mijn moeder, ook al is het maar naar de supermarkt. Ik krijg de kans me helemaal uit te dossen en wat frisse lucht op te snuiven, dat is toch fantastisch? Dus bij deze heb ik een outfitje voor jullie klaar alsook een make up look en nail art.

Ik heb me vastgehouden aan een kleurpallet deze keer: olijfgroen en turquoise. Twee populaire modekleuren die heel goed samengaan. Ik droeg mijn favoriete parka, gecombineerd met een aansluitende skinny broek en bruine laarsjes. Voor de casualness te doorbreken koos ik voor een fleurig hemdje waarin zowel de olijfgroene als de turquoise tint in voorkomt. Daarover droeg ik een lekker warme hoodie om de koude temperaturen te trotseren. Het is best een uitdaging om er stylish uit te zien met dit weer – denk: regen, hagel, sneeuw. Bij mijn outfit vond ik een retro make-up look erg goed passen: de bekende eyeliner & rode lippenstift mochten dus niet ontbreken. Mijn haren heb ik gekruld om het wat vorm te geven en mijn manicure heb ik zelf gedaan met behulp van een nagelset die ik op Aliexpress kocht (de link kan je terugvinden bij Outfit Details).

aviary_1484416996929aviary_1484417107491aviary_1484417210894aviary_1484417364681

aviary_1484419824088

Outfit & Nail Details
JAS/PARKA C&A
HEMD TOMMY HILFIGER
VEST LOLA & LIZA
BROEK PIECES
LAARZEN ZALANDO
TAS CHANEL
MANICURE NAIL SET (Via AliExpress, click here)

Make-up Details
MASCARA YVES ROCHER SEXY PULP
WENKBRAUWEN ESSENCE HOW TO MAKE BROWS WOW KIT
POEDER YVES ROCHER ILLUMINATING POWDER
EYELINER L’OREAL
LIPPEN MAXFACTOR LIPFINITY
PARFUM YVES ROCHER SO ELIXIR

Ik wens jullie allen nog een prettig weekend toe!

3 thoughts on “OOTD, make up & nail art: retro inspired olive & turquoise look

Geef een reactie

