Familiediner outfit + make-up looks

2017-03-10-16-38-27

Afgelopen vrijdag was het familiefeest in het rusthuis van mijn bomma met als dresscode “gala”. Jawel, je leest het goed, “gala”. Ik ben niet zo voor de lange jurken (lees: op het openbaar vervoer niet erg praktisch), dus ik koos voor een klassiek midnight blue jurkje van Mexx. Ik combineerde het met een simpele, zwarte cardigan en mijn comfy enkellaarsjes. Mits de outfit vrij casual was gezien de dresscode, heb ik vooral uitgepakt met mijn make-up look. Ik geniet er de laatste tijd enorm van me uitgebreid te maquilleren. Details over mijn make-up look vind je als je naar beneden scrollt. Ik heb zelfs nog een tweede make-up look die ik met jullie kan delen, meer casual getint.

2017-03-10-16-38-532017-03-10-16-39-16

Outfit details:
JAS NEW LOOK
CARDIGAN THE STING
JURK MEXX
LAARSJES LOKALE SHOP
SJAAL BIJOUX BRIGITTE
HANDTAS GEKREGEN
JUWELEN LOKALE SHOP

2017-03-10-16-39-48

Productenlijst (links naar rechts, boven naar onder):
– Yves Rocher Illuminating Powder Duo
– Essence How To Make Brows Wow Make-up Box
– Clinique Colour Surge Eyeshadow Duo Sparkling Sage French Vanilla
– NYC Cityproof 10 h Matte Anti Shine Foundation
– Flirty Chic Lipgloss
– NYC 948 Blue Eyes Basics
– DB Blush Pink
– Max Eyeliner N001 Black
– Essence Eye Sorbet 01 Illuminating Pineapple
– Maybelline New York Volume Express Mascara (staat helaas niet op de foto, maar kan je terugvinden bij de tweede make-up look, ik gebruik steeds deze mascara)

Zoals je misschien al wel gemerkt had, heb ik veel sparkle toegevoegd aan de look. Mede omdat het een speciale gelegenheid was en het naar mijn maatstaven iets extra nodig had dan de make-up die ik overdag droeg. De Eye Sorbet highlighter gaf net dat tikkeltje extra aan de khakigroene oogschaduw van Clinique.

IMG_20170310_161051IMG_20170310_161054IMG_20170310_161058

Eyeliner on point. Zoals het moet hé, dames. Precisiewerk, haha! Wil je een eyeliner die niet vervaagt gedurende de dag en/of avond, gebruik dan een liquid variant want die zijn echt meer long lasting dan potloden. Vergeet ook zeker niet een primer op je ooglid aan te brengen voor je je oog make-up aanbrengt.

Hierboven enkele kiekjes met mijn lieve schatjes, bomma en mama. Het eten was subliem, ik heb er zo van genoten! Het was allemaal geen dagelijkse kost dus ik was bang dat ik het niet ging lusten. Op het menu stond garnaalcocktail, knolseldersoep met forel, kip met vis en asperges en truffelpuree en als dessert een soort witloofmousse met bloedsinaasappelsaus. Het leken mij zulke rare, onwaarschijnlijke combinaties dat ik dacht dat het niets voor mij was. Maar, en zo zie je maar dat je eerste gedacht niet altijd het juiste is, het was HEERLIJK. Take me back to that moment please.

Tijd voor de tweede make-up look. Deze was voor overdag.

IMG_20170315_132438

Ik ben vaste klant bij Yves Rocher en heb weeral een mooie korting kunnen krijgen. Ik betaalde € 27 voor het grote flesje Elixir Parfum (ruikt goddelijk, een absolute aanrader), een lippenstift (kreeg ik gratis) en een overload aan staaltjes parfum en crèmes. Ben je nog geen klant bij Yves Rocher, zeker doen want je kan echt wel veel besparen met hun goede deals. Bij de parfumerie betaal je al gauw € 80 voor een flesje parfum alleen al.

Productenlijst (links naar rechts, boven naar onder):
– DB Blush Pink
– Essence How To Make Brows Wow Make-up Box
– NYC Cityproof 10 h Matte Anti Shine Foundation
– Maybelline New York Volume Express Mascara
– Yves Rocher So Elixir Parfum
– NYC Big Bold Bronzer
– Max & More Baked Eyeshadow 430 Ombre Bronze
– Yves Rocher Lipstick Rouge Vertige 07 Brilliant Shine
– Max Eyeliner N001 Black

Mijn excuses voor de onscherpe foto, die had wel van betere kwaliteit mogen zijn 😉

IMG_20170315_132628IMG_20170315_132638IMG_20170315_132706

Ik ben zeer tevreden van de Yves Rocher lipstick. Het droogt mijn lippen niet uit plus het is niet té fuchsia, wat ik fijn vind want dat maakt het toegankelijker voor overdag. Op deze foto’s heb ik op mijn ooglid oogpotlood gebruikt (dus geen liquid eyeliner). Je kan het verschil goed zien met de vorige make-up look, liquid is echt pikzwart terwijl een oogpotlood meer een smudge effect heeft.

Zo, dat was het voor vandaag. Hoe gaat het met jullie?

Geef een reactie

