OOTD Aztec print & AHS t-shirt + L’Oréal mascara review

IMG_20170417_125508

Hallo lezertjes,

Zoals jullie merken heeft Outfit Van De Dag een kleine makeover ondergaan – nog steeds under construction weliswaar 😉 Laat gerust een berichtje achter om je mening te geven over de nieuwe lay-out.

Het zijn echt aprilse grillen buiten. Gisteren begon het plots te hagelen en de temperatuur buiten doet eerder denken aan een koude wintermaand. Maar hé, we blijven positief, volgende week ziet het weerbericht er alleszins veel beter uit. De outfitpost van vandaag dateert dan ook wel van een tijd geleden. Nu draag ik terug mijn winterjas! Op straat zie je zelfs mensen met handschoenen, maar daar ben ik te koppig voor, lol.

Mijn outfit bestaat uit een lange, losse cardigan met Aztec print (één van mijn favoriete prints), een grijze capuchon vest, een t-shirt van de serie American Horror Story (weird serie maar echt zo gaaf), een America Today high waist skinny jeans, Adidas sneakers en of course mijn Pliage (ik ben vastgegroeid aan dat ding). Ideale outfit voor een doordeweekse lentedag als het weer een beetje meezit.

IMG_20170417_125549IMG_20170417_125415IMG_20170417_125423IMG_20170417_125447IMG_20170417_125517IMG_20170417_125539IMG_20170417_131757

Outfit details

  • CARDIGAN: Esmara
  • VEST: Van de markt
  • T-SHIRT: American Horror Story (gekocht op Facts)
  • BROEK: America Today
  • SNEAKERS: Adidas
  • SJAAL: Cadeau van mama
  • KETTING: I am
  • OORBELLEN: Handgemaakt
  • ZONNEBRIL: Lokale winkel
  • TAS: Longchamp (klik hier om te bekijken)
  • POMPONNETJE: Gekregen van mama

Tot slot bespreek ik graag mijn ervaring met de L’Oréal False Lash Superstar X-Fiber Mascara, die ik in promotie aankocht bij Kruidvat. Lezers die mij op Instagram volgen, hebben al gelezen dat het resultaat enorm positief was! Zoals je op de foto’s hieronder kan bekijken, verlengt het de wimpers zichtbaar door twee verschillende borsteltjes (1 & 2) stapsgewijs aan te brengen. Deze mascara kan ik jullie warm aanbevelen. Gebruik zeker een wimperkruller alvorens je de mascara aanbrengt, zo creëer je het perfecte valse wimper effect.

IMG_20170419_084058IMG_20170419_084404IMG_20170419_084438

2 gedachten over “OOTD Aztec print & AHS t-shirt + L’Oréal mascara review

Geef een reactie

