New life, different style

IMG_20170625_104607

Dag lezertjes,

Het is een tijdje geleden dat ik echt nog me heb kunnen ontfermen over mijn blog en sociale media, mede omdat ik in een strak werkschema zit. Nu deze week is het rustiger en dus kan ik me even focussen op mijn outfits, makeup looks en schrijfsels.

Ik heb gemerkt dat mijn stijl aan het evolueren is. Vroeger kleedde ik me ietwat sportief, greep ik steeds opnieuw naar jeans, sneakers en t-shirts. Nu hebben die plaatsgemaakt voor een volwassen, vrouwelijke garderobe. Lees: designerbrands, kokerrokjes en high heels. Gisteren ben ik naar de vogeltjesmarkt gegaan met mama en droeg ik een zeer eenvoudige, chique outfit. Het vestje van Chloë heb ik tweedehands op de kop getikt voor 30 euro, een waar koopje dus! Het is ook gemakkelijk te combineren en kan je outfit snel upgraden naar een hoger niveau. Ik investeer mijn geld nu meer in basic clothes, omdat ik vooral prints en felle items in mijn kast heb liggen en een gebrek heb aan essentials. Dus focus ik me nu op kokerrokjes, effen tops en blazers binnenin het kleurenspectrum zwart, grijs, wit, taupe, beige en zacht roze. Klinkt misschien saai in de oren, maar het schreeuwerige, rebellerende is uit me gegroeid. Tijd voor maturiteit in de kleerkast!

IMG_20170625_104523IMG_20170625_104525 (1)IMG_20170625_104529IMG_20170625_104530IMG_20170625_104549IMG_20170625_104550IMG_20170625_104607IMG_20170625_104608

Outfit details:
Blazer – Chloë
Hemd – Forever 21
Rok – H&M
Sneakers – Adidas
Tas – Longchamp
Sleutelhanger – H&M
Armband – Longchamp

IMG_20170625_112819

Een lekkere latte tijdens het winkelen.

IMG_20170625_112827

Mijn makeuplook was vrij sober, al koos ik voor een accent op mijn lippen. Mijn favoriete mascara voor het moment is de Lash Princess Mascara van Essence (False Lash Effect). Ik ben ontzettend tevreden van de Lash Princess mascara’s. Vroeger had ik de roze variant eens een keer uitgeprobeerd en dat ik mij ook heel goed bevallen. Met een enkele laag kan je je wimpers al goed verlengen. Het valt me eigenlijk beter mee dan de L’Oréal False Lash Superstar X Fiber, waar je pas na twee stappen langere wimpers krijgt. Hetzelfde effect kan je bekomen met de Lash Princess mascara’s, maar dan met 1 borsteltje. Plus de prijs is veel portemonnee vriendelijker!

Productenlijst makeup:
Fond de teint poeder – La Roche Posay (verkrijgbaar bij de apotheek, is niet comedogene fond de teint en dus onschadelijk voor de huid)
Oogschaduw – Mua Elysium Palette
Mascara – Essence Lash Princess
Eyeliner – L’Oréal
Wenkbrauwpotlood – Essence
Lippenstift – Maybelline 175 Pink Punch

IMG_20170626_103006

Het Elysium Palette van Mua kan ik ook aanbevelen. De kleuren geven de mogelijkheid je oogschaduwlook van werkproof naar nightproof te maken voor je avondje uit. Je kan er mooie, natuurlijk ogende smokey eyes mee creëren in een handomdraai. Het palet is ook heel compleet, met highlighter pencil en eyeliner pencil inbegrepen. Het kost € 7,99 wat ook niet duur is.

Verder kocht ik ook nog een armband van Longchamp van onze Pénélope collectie (zie je ook op de ootd hierboven). Een must have om je outfit af te werken, volgens mij! Simpel, volledig in leder en trendy.

IMG_20170617_142536

Geef een reactie

