Mijn weekoverzicht: OOTD en meer

dav

Dag lieverds,

Vandaag deel ik enkele pics van mijn week met jullie. Wat heb ik allemaal uitgespookt? Goh, in feite 99 % van de tijd werken haha! Daarbuiten een girls night met mama lief, met Breakfast at Tiffany’s op de tv en pyjama-quality time! Lekker bijgekletst met een stukje taart. Verder een leuke tijd gehad met een vriend en uiteten geweest. Uiteraard ook geshopt, hoe kan het ook anders. Tot slot grote kuis in mijn flatje. Mijn weken zijn altijd goed gevuld. De nieuwe collectie van Longchamp staat nu ook gepresenteerd in de winkel, dus kom zeker eens een keertje kijken, er zijn heel wat nieuwe modelletjes die een eigenaar zoeken 🙂

davdavdav

Outfit details:
Top – Zara
Broek – Tommy Hilfiger
Riem – H&M
Sandalen – Eram
Tas – Prada
Sleutelhanger – H&M
Oorbellen – Zelfgemaakt
Zonnebril – Kruidvat

dav

Kaneelkoffie bij de kringloop, samen met mama.

dav

Lunch break @ work, met een heerlijke Nespresso koffie & Twilight.

IMG_20170720_193939_467

Check deze prachtige loafers van de nieuwe FW 2017 collectie! #inlove

dav

Samen met mama een lekker stukje taart smullen. Dat noemen ze nu eens quality time 🙂

Geef een reactie

