Mijn nieuwe huisgenote, Fleur, en ootd

dav

Hallo lezers,

Vanaf nu woon ik niet meer alleen! Nee, ik heb een roommate. Geen mens, god, ik zie al te veel mensen op een dag, haha! Een konijntje. Haar naam is Fleur. Ik ben dolgelukkig. Ze knuffelt graag en is niet mensenschuw. Het is intussen dag twee dat ze bij mij woont en ze heeft heel mijn appartementje al ontdekt. Ze is een kleine deugniet en eet VEEEEEEL (een beetje de aard naar het baasje denk ik). Morgen neem ik haar voor het eerst mee naar mama thuis in een dierendraagtas. Ik ben benieuwd hoe dat gaat verlopen. Dus lieve lezers, vanaf nu is er een kleine gezinsuitbreiding en zal Fleur regelmatig op mijn blogje verschijnen.

dav

Outfit of the day:
T-shirt – H&M
Vest – Abercrombie & Fitch
Jeans – America Today
Sneakers – Adidas
Tas – Longchamp

Een simpele, chille outfit voor een vrije zondag. Geloof het of niet, ik ga het nog drukker hebben want ik heb nog een flexi baantje erbij genomen. Workaholic virus, zeker?

davdav

Hier is ze dan, ons Fleurtje (al direct vreten van dat hooi, natuurlijk):

davdavdavdavdavdavdav

Koffietje tussendoor met mama op de Vogelmarkt in Antwerpen, waar we Fleurtje zijn gaan halen.

davdavIMG_20170806_153528_845davdavdavnor

Ze heeft intussen al een behoorlijke uitrusting! Een grote kooi, talrijke voeding (hooi, konijnenvoer, konijnensnoepjes), speelgoed, een knuffeldinosaurus, een dierendraagtas, een eigen dekentje voor op de zetel, … Ze komt niets tekort.

nornor

Let vooral niet op de overdreven bedrading bij mij thuis – LOL.

nor

Hebben jullie al ervaringen met een konijntje als huisdier?

xoxo

 

Geef een reactie

