R.I.P. Fleurtje

Dag lezers,

Amper 1 maand mocht ik haar in mijn armen houden… Fleur heeft helaas niet lang geleefd. Ruim een week nadat ik haar een vriendinnetje in huis had genomen, Fien, werd Fleur vreselijk ziek. Ze had ernstige diarree en ik ben zo snel mogelijk naar de dierenarts gegaan, maar het kwaad was al geschied. Een virus en een bacterie hebben haar leven beëindigd na nog geen 24 (!) uur. Met pijn in het hart heb ik haar moeten begraven 😥

Nog nooit heb ik zo’n verdriet gekend 😦 Ze was er altijd als ik thuiskwam, gaf me kusjes bij het binnenkomen. Ze was zogezegd gevaccineerd beweerde de kweker, blijkbaar heeft die zich niet aan zijn woord gehouden. Ik had niets kunnen doen, zei de dierenarts. Gelukkig heb ik Fientje nog, die me troost biedt.

Bij deze wil ik iedereen die een konijntje wenst aan te schaffen waarschuwen, vraag ALTIJD naar een bewijs van vaccinatie van de dierenarts (dus geen bewijs van de kweker!). Wees niet naïef zoals mij, konijntjes kweken snel en zijn dus een mooie inkomstenbron voor marktkramers. Laat je niets wijsmaken. Het doet pijn om je baby’tje al na een maand te verliezen, niemand hoort zoiets door te maken. Ik was helemaal mijn kluts kwijt, kon me amper concentreren op mijn werk.

Rust zacht, Fleur. Ik zie je nog steeds graag en zal je nooit vergeten, het spijt me dat het zo is moeten verlopen. Ik hoop dat je rust mag vinden in de dierenhemel, je hebt mij een maand vol geluk bezorgd en daar zal ik je altijd dankbaar voor zijn. Deze post is een eerbetoon aan jou, en met veel plezier deel ik foto’s van jou met mijn lezers.

Ik mis je zo ❤ Je zit voor altijd in mijn hartje.

4 gedachten over “R.I.P. Fleurtje

Geef een reactie

